2017年10月19日 星期四

肉餅哥//係漆黑中嘅螢火蟲一樣//咁鮮明//咁出眾



肉餅啲人會覺得係好平民係屋企貪方便先會煮既間
但係呢間餐廳決定以肉餅創出一條血路
憑住一支AK....唔係...
 憑住一塊肉餅去開拓佢嘅夢想!
大圍多野食就人所共知
好似我地呢啲馬鞍山美食沙漠人點都要爬出黎食好西

呢間肉餅哥都係做街坊生意見到價錢牌
哇咁抵既



佢既裝潢仲好style同highclass既感覺
我覺得似cafe多啲
坐得好舒服


每個set都包一個湯同野飲
味精味唔算太濃
而且仲好足料tim


招雞口水雞
啖啖肉
可以友人唔食得辣
我唯有辛苦啲自己一個食晒佢
啲辣味唔會遮晒啲雞肉既鮮味
啲雞肉仲好嫩tim


我叫左個吉列肉餅
超!!!大!!!!塊!!!!
咁厚肉仲加個油飯
肉餅炸得岩岩好脆同埋都好香
而唔會太油
而油飯就都唔會比人覺得太
味道perfect match <3


友人叫左個金沙蛋黃飯
可能正值中秋
食蛋黃岩岩好
呢個雖然無吉列肉餅咁好食
但係蛋黃都好足料每塊都有
我feel到佢熱量龐大
小妹不敢恭維
歡迎男性勇士挑戰
個朋友最尾都食晒佢
因為佢個人比較鐘意蛋黃


肉餅哥既價錢都好親民
味道都唔錯
環境仲好靚tim
應該好快會再去多次




沒有留言:

張貼留言