2017年10月19日 星期四

小田田//新野未必係伏//隱世餐廳


係太子到放學
見到間個名幾得意既餐廳叫小田田
門口個poster見到佢地推出緊香港最邪惡既食物之一
>>>>>紫薯<<<<<
身為港女俱樂部既我緊係九秒九入去試新野

 頭炮係紫薯野飲啦
好濃紫薯味阿
仲有粒粒芒果同cream

                                              友人見到呢個blue sky lemonade
就話想試下
味道都唔錯 soda味好好飲
仲幾大杯下

                                             
呢個魷魚兩個人都食唔晒
勁大條lol
佢烤得岩岩好仲有好香既魷魚味
食落同聞既鮑魚都差唔多
唔會好似魷魚乾咁得個香字
 跟著又到左邪惡田園三杯紫薯燴飯
又蝦又帶子又三文魚lol
千祈唔好以為一個人會ko得晒
其實一人一杯真係差唔多
紫薯味好香好濃
好幸福


我地三個仲叫左個肉眼食
勁!!!大!!!塊!!
仲勁厚同有肉汁鮮味
不過我點餐好似講漏左要幾成熟
下次試下5成熟先
我個fd就話岩岩好因為佢唔鐘意太生
最終我地三個女仔都係ko晒成塊肉眼
而家打緊op都令我食指大開
胃酸急增





呢間小田田主題餐廳價錢都算平民
學生哥想食豪少少都比得起既
我諗下次同 中同聚會都可以再黎呢間
同埋環境都好舒適tim

小田田主題餐


沒有留言:

張貼留言