2017年10月19日 星期四

京林屋|哈日族必去

今日同細佬去左太古嗰邊行街,因為要買樣野得呢邊先有貨。
行行下見到呢間日式裝潢的餐廳令人食指大開。話不多說就入去食野
呢到既set meal 係會包野飲既

我就叫左個金目鯛魚定食
其實我覺得金目鯛魚同饅魚差唔多
但係金目鯛魚既肉比較滑
有種入口即溶既感覺
個人覺得好食少少


而野飲就包一杯茶,我叫左個桃茶
勁清新既桃味同少少酸酸地感覺好易開胃


        而細佬就叫左個京式鰻魚飯
            我無點食就比相大家參考下
個人覺得都唔錯
仲係呢到既招牌飯
食飽飯緊係要食啲甜品去點綴下
呢個真係叫雪山
名乎其實真係叫雪山
其實係牛奶冰加雪糕再比多啲奶同抹茶你
兩個人都可以食唔晒lol
呃like都唔錯
味道唔算勁濃既奶味同甜點
對女仔黎講岩岩好



細佬就叫左個抹茶沙冰,其實我同佢都係抹茶控 
抹茶味好濃 落足料架


第一次黎食呢間野感覺都唔錯
價錢唔算太平都唔算太貴
對於食物質素有要求就值得既
好想再去食多次


沒有留言:

張貼留言