2015年7月27日 星期一

全新CYBER COLORS抗氧化淡紋著色唇漆



我收到的是01號色

產品介紹:

全新CYBER COLORS抗氧化淡紋著色唇漆 

CYBER COLORS推出一共10色的全新Anti-lines Lip Lacquer抗氧化淡紋著色唇漆,集唇膏、唇彩、修護精華於一身,質感絲滑柔潤,每種色調猶如漆器工藝般散發奪目光澤,而且顯色度極高,只需掃上薄薄一層,雙唇即時顯得水潤欲滴,締造立體豐盈的持久唇妝。 全新抗氧化淡紋著色唇漆不單是一支唇漆,更是一款唇部修護品,集多功能於一身,配方獨有的蓮花精華葵花籽油,具抗氧化、持久保濕、撫淡唇紋的功效,同時能增加唇漆的柔滑度,塑造出色彩奪目的立體豐盈唇妝,讓妳於夏日大放異彩。
唇膏.唇彩.修護精華3效合一 CYBER COLORS全新推出的抗氧化淡紋著色唇漆具備有如唇膏般的顯色度,如唇彩般潤澤亮麗的質感,於唇上輕輕一掃,即時打造色彩矜艷的立體唇妝。結合能修護幼嫩雙唇的蓮花精華葵花籽油,有效抗氧化、持久保濕、撫淡唇紋,同時加強唇漆的柔滑度,讓妳擁有潤澤奪目的櫻唇。
成分及特點
  • 蓮花精華:具強效抗氧化、保濕功效,有助撫淡唇紋及乾紋
  • 葵花籽油:含豐富維他命E及亞麻油酸,加強肌膚防禦力,具抗氧化功效
  • 真的很顯色,而且很潤~~
    輕輕一塗就可以了



  • 真係好上色丫,而且我無用lips balm打底,但出黎都唔怕因為有多唇紋同皮而令到出黎既效果唔smooth
  • 出黎效果都係好平滑既~~
  • 我係先令少少係唇上,再用掃blend開佢的
  • 好容易blend的~~


  • 但掃頭係長型的,好平滑的~~而且都唔會變到一舊舊


    而且我地依加都好鐘意blend 來啲唇膏
    我試下blend開左之後會會出黎既色好唔balance
    原來唔怕,出黎都係保持好潤同好有光澤感的
    而且都唔怕blend 走曬啲色~~
    仲有明顯的橙tone









    只係用唇膏出黎既妝感就會淡啲同自然啲



  • 而且都好容易缷妝,唔怕會卡住係啲紋度~~
  • 真的用眼唇缷妝水一抺就缷了妝~~~

  • 而且仲顯白架

  • 呢個色同效果都真係不錯,而且仲會4-5小時都唔會太乾~~
  • 仲好顯色tim
  • 而且連我咁多唇紋的紋都可以cover到7成~~

沒有留言:

張貼留言