2018年10月27日 星期六

►秋冬必備//好似肌底油既椰子油保濕潤膚乳 (文尾有COUPON)

椰子油有好多唔好既功用,款款都大受歡迎
當然我都唔例外啦!今次要介紹呎支仲要係功效更加高同優質
Tropicana oil椰之品系列以100%有機冷壓初榨椰子油作為肌底油
椰子油特別採用椰肉連衣經冷壓生產技術提取而成,維生素E含量比一般椰子油高,更有助防止肌膚衰老,增加皮膚彈性。而呢支
椰子油身體潤膚露質地輕盈,內含多種親膚性極高的天然植物油成份
椰子油份子微小,容易滲透肌膚底層,讓皮膚易於吸收。椰子油身體潤膚帶有天然的椰子香味


  含有機認證食品級椰子油
採摘自家農場最優質新鮮椰子
椰子油採用冷壓精取方式提取而成
特純椰子油榮獲GMP、HACCP、ISO及 HALAL生產認證
純素主義者適用
不含Paraben防腐劑
不經動物測試
適合所有肌膚,包括脆弱肌



主要成份:

椰子油 – 含有豐富月桂酸,有助即時舒緩皮膚乾燥痕癢及防止水份流失,令肌膚更幼嫩水潤。

葵花籽油 – 有助快速滋養皮膚,感覺清爽不黏膩。

乳木果油 – 有助於減淡皮膚乾紋並使其更緊緻。

維生素B3 – 有助令肌膚變得更加美白光滑,增加肌膚彈性。


使用方式:

- 早晚使用,及於皮膚感乾燥時塗抹。

- 每天沐浴後,擦乾身體,取適量乳液塗抹於全身肌膚並輕柔按摩。並可重點加抹於局部乾燥處。
 奶白色的,而且好滋潤好好推
少少一DROP就可以搽曬全手啦
好岩我一到秋冬季就會覺得個身好乾好唔舒

而且仲有淡淡既椰子香味
我都分享左比我最既好朋友一齊同
佢地都覺得淡淡既椰子油好香好RELAX
同埋呢個種滋潤可以長效果到夜晚
如果果一日洗得多手同埋沖多幾次涼既話
都會再補返cream
滋潤感我真係好滿意
Tropicana oil椰之品將於11月於 “Watsons 屈臣氏”隆重登場,正式上架。
喜愛椰子又注重個人護理的大家,千萬唔好錯過啦!!

Tropicana Coupon Link
Watsons $10 coupon
https://bit.ly/2qlmbnV

#TropicanaOil椰之品#椰子油保濕潤膚乳#月桂酸#滋潤易吸收保濕止乾#有機食品級椰子肌底油#光感肌底油然而生#肌底油
#hkwatsons#屈臣氏#千色Citistore

沒有留言:

張貼留言