2018年5月11日 星期五

黃大仙高質西餐


話說好耐無去黃大仙求籤,於是趁今日咁得閑,決定去黃大仙行一轉。
求完籤,又到lunch 時間,梗係要醫下肚。 一上OpenRice, 就見到Olive Era哩間野,菜式幾吸引,決定試一試!







哇!裝潢既格調吾錯,個場都幾大,由於佢系落地玻璃,可以望到入邊,視覺上系好舒服既!
門口擺曬大menu, 望到d食物圖都流曬口水~😂


先黎個餐包配牛油先。
麵包外脆內軟,我淨系加左小小牛油,已經覺得好夠香同味道了!



餐湯方面:我哋揀左野菌忌廉湯同埋龍蝦湯!


個忌廉湯好似成杯咖啡甘,都係第一次見👍🏼
淨系飲表面既泡泡,已經聞到淡淡既野菌味,質感好特別!


而龍蝦湯味道較濃郁,很有海鮮味,裹面真系有幾粒蝦架😍  


飲品方面:
我比較中意一d果茶類,清清地,於是order🍓野莓之森🍓
真系超中意,淡淡既莓香,加埋青檸、薄荷葉,更加refreshing,根本就系開胃茶,無揀錯👍🏼






朋友就揀左杯紫薯奶昔,奶昔好滑,紫薯味較淡,吾會太甜,甘樣吾會覺得肚製。


第一味:燒雞肉螺絲粉配洋蔥蕃茄忌廉汁 $88
螺絲粉好有咬口,雞肉睇落好乾身,但加埋配汁,好入味。

第二道:凱撒沙律配煙三文魚

哩個沙律淨係賣相已經好睇得!成棵沙律菜擺喺碟,好有趣,
忍唔住要切黎食。爽趣既生菜配埋微酸既凱撒沙律醬,簡直係絕配。
呢個煙三文魚同我之前食嘅好唔同,哩個好易入口,吾會太鹹,份量都幾多,值得一讚!


第三道:烤豬肋骨配香煎三文魚


賣相好吸引😍 猪仔骨燒得好夠火候,但吾會失去咬口,易甩骨👍🏼
燒三文魚皮除皮脆肉滑。薯條夠曬粗,炸得岩岩好,夠晒嫩同新鮮
呢碟餸我哋三手兩腳就搞掂左,好味!

第四道:10安士肉眼扒配洋蔥汁  五成熟

一上碟,見到好似都幾肥下,吾太吸引,勝在夠大塊!
一切開見到啲肉仲紅紅地,有d後悔叫咗5成熟。一試,完全改觀了😱
一咬,啲汁爆曬出嚟勁好咬,原來5成熟系岩岩好,牛肉汁控制得好好,夠曬juicy ,真系勁勁勁好食!   記得,一定要5成熟!

第五道:西班牙海鮮飯



意大利飯粒粒分明,海鮮都夠新鮮,但吾系好中意個汁,好似怪怪地。
可能因為我地太飽了😂  最尾都系食淨小小



總體黎講,環境、食物質素同價錢都好相宜,哩餐飯都系值既!

沒有留言:

張貼留言