2017年4月26日 星期三

同朋友吹水食飯好選擇

  其實我一直以黎都好鐘意酒樓啲小菜同炒飯類既野,但係平時都係有人擺酒先有機會去酒樓食,平時好少就咁去食,而且都係打邊爐居多,今次比個fd捉左去食富臨,終於可以叫啲小菜加飯咁啦~~雖然第一次同fd gathering咁樣好似怪怪地但係其實我覺得個環境都幾好,同埋其實好多人都會咁做,約齊三五六個知己一齊食,有少少打邊爐既feel xd
由於小妹我真係好好好鐘意燒鵝同伊面特別叫左呢個孖寶餐(心心眼
燒鵝啲皮好脆,肉汁亦好好香,唔會燒得太乾,叫個例牌都夠3個人食啦,
利申:我食左隻鵝脾


重頭戲緊係唔少得龍蝦伊面,其實點解間間茶樓都有伊面,我硬係要揀富臨呢?
 事緣同家人有一次係到擺酒慶嫲嫲大壽,跟著叫左個伊面令我一試難忘,想試再試xd
呢個伊面我食左差唔多一半,呢到既伊面有得揀芝士焗or湯,芝士咁邪惡,我當然要消滅佢,成盤伊面都係芝士會唔會太正,芝士好濃而家啲伊面都好滑,最緊要啲龍蝦啖啖肉,可惜係食嗰陣真係超污糟,(因為我唔鐘意剝殼加剝殼好煩同唔識剝) T.T
整體黎講係超推薦 (十粒星
跟著再叫左個一口牛肉
可惜啲薯仔多過啲牛QQ
其實薯仔少啲都ok 牛肉都唔算少
係比啲薯仔遮住晒啫(sor影得唔好
啲牛肉唔會太韌同乾,啲醬汁都好好食
對肉獸(瘦?
黎講真係好吸引

其實3個人黎講唔算太過份,有男有女(即係我
啲男仔同我講話想要多個炒飯
心諗,有無咁拆得,想食到我破產?
洗唔洗加多兩隻靚燒鵝?(明既會明
個炒飯我就食左少少only
份量都幾多下,同好香飯味
如果煮得濕多少少就好
因為唔太鐘意乾既飯

如果諗唔到食乜,不妨去酒樓食,價廉物美環境又好,唔會趕你走,仲唔洗排隊tim(基本上
好過食嗰啲大排長龍既連鎖店又食得一陣就收晒你啲野嗰啲
嗰陣食左差唔多2個幾鐘先走,慢慢食,談天說地~都算唔錯阿



沒有留言:

張貼留言